Formulář F20 - Oznámení o změně

Název formuláře Oznámení o změně
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: F2019-044515


Změna zakázky/koncese během doby jejího trvání

Oddíl I: Veřejný zadavatel/zadavatel

I.1) Název a adresa

Úřední název:
Správa a údržba silnic Pardubického kraje
IČO: 2
00085031
Poštovní adresa:
Doubravice 98
Obec:
Pardubice
Kód NUTS:
CZ053
PSČ:
53353
Země:
CZ
Kontaktní osoba:
Bc. Kamila Filípková
Tel.:
+420 602283872
E-mail:
kamila.filipkova@suspk.cz
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa: (URL)
http://www.suspk.cz/
Adresa profilu zadavatele: (URL)
https://www.ezak.suspk.cz/

Oddíl II: Předmět

II.1) Rozsah veřejné zakázky

II.1.1) Název:
Spisové číslo: 2
Modernizace silnice II/358 Litomyšl – Česká Třebová
II.1.2) Hlavní kód CPV:
45233142
Doplňkový kód CPV: 1, 2
II.1.3) Druh zakázky
II.1.7) Konečná hodnota veřejné zakázky
 (bez DPH)
Hodnota:
(Uveďte celkovou hodnotu veřejné zakázky. Informace o jednotlivých zakázkách uveďte v oddíle V)
nebo
Nejnižší uvažovaná nabídka:
/ Nejvyšší uvažovaná nabídka:
Měna:
(v případě rámcových smluv – celková maximální hodnota za celou dobu jejich trvání)
(v případě dynamických nákupních systémů – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
(u zakázek prováděných v případě nutnosti na základě rámcových smluv – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)

II.2) Popis

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
Modernizace silnice II/358 Litomyšl – Česká Třebová
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ053
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Pardubický kraj
II.2.4) Popis výběrového řízení v době zadání zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb)
Předmětem plnění je modernizace silnice II/358 v délce cca 11,970 km v úseku Litomyšl – Němčice – Zhoř – Česká Třebová. Začátek stavby je v průsečné křižovatce silnic I/35, II/358 a II/359, konec stavby v průsečné křižovatce se silnic I/14, II/358 a III/31512.

Zadavatel využije metodu měřené zakázky (smlouvy) dle Červené knihy FIDIC.
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy, dynamického nákupního systému nebo koncese
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
749
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
směrnice 2014/24/EU – V případě rámcových smluv – odůvodnění překročení čtyřleté doby trvání:
směrnice 2014/25/EU – V případě rámcových smluv – odůvodnění překročení čtyřleté doby trvání:
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:

Oddíl IV: Řízení

IV.2) Administrativní informace

IV.2.1) Oznámení o výsledku zadávacího řízení týkající se této zakázky
Číslo oznámení v Úř. věst. řady S:
2019/S 132-323246

Oddíl V: Zadání zakázky/udělení koncese

Zakázka č.:
ZBV 1-20
Část zakázky č.: 2
Název:
Modernizace silnice II/358 Litomyšl – Česká Třebová

V.2) Zadání zakázky/udělení koncese

V.2.1) Datum uzavření smlouvy/vydání rozhodnutí o udělení koncese:
08.07.2019
(dd.mm.rrrr)
V.2.2) Informace o nabídkách
Zakázka byla zadána/koncese byla udělena skupině hospodářských subjektů
V.2.3) Název a adresa dodavatele/koncesionáře 1
Úřední název:
M-SILNICE a.s.
IČO: 2
42196868
Poštovní adresa:
Husova 1697
Obec:
Pardubice
Kód NUTS:
CZ053
PSČ:
53003
Země:
CZ
E-mail:
reditelství@msilnice.cz
Tel.:
Internetová adresa: (URL)
http://www.msilnice.cz/
Fax.:
Dodavatelem/koncesionářem je malý či střední podnik
(MSP – jak je uvedeno v doporučení Komise 2003/361/ES)

V.2.4) Údaje o hodnotě zakázky/části/koncese
 (v době uzavření smlouvy; bez DPH)
Konečná hodnota veřejné zakázky:
148047801.14
Měna:
CZK

Oddíl VI: Doplňující informace

VI.3) Další informace: 2

corrigendum/Oprava - Ev.č. Formuláře opravovaného F2019-023124

VI.4) Přezkumná řízení

VI.4.1) Orgán příslušný k přezkumu
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
60455
Země:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa: (URL)
www.compet.cz
Fax.:
+420 542167115
VI.4.2) Subjekt odpovědný za mediační řízení 2
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa: (URL)
Fax.:
VI.4.3) Přezkumné řízení
Přesné informace o lhůtách pro přezkumná řízení:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k Zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se stěžovatel dozvěděl o domnělém porušení zákona Zadavatelem, nejpozději však do uzavření smlouvy nebo do chvíle, kdy se soutěž o návrh považuje po výběru návrhu za ukončenou.

Námitky proti úkonům oznamovaným v dokumentech, které je Zadavatel povinen podle zákona uveřejnit či odeslat stěžovateli, musí být doručeny Zadavateli do 15 dnů od jejich uveřejnění či doručení stěžovateli.

Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání žádostí o účast, musí být námitky proti podmínkám vztahujícím se ke kvalifikaci dodavatele doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty.

Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání nabídek, musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty, v případě jednacího řízení s uveřejněním musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení lhůty pro podání předběžných nabídek.

Námitky proti dobrovolnému oznámení o záměru uzavřít smlouvu podle § 212 odst. 2 zákona musí být doručeny Zadavateli do 30 dnů od uveřejnění tohoto oznámení.

Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 15 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i Zadavateli do 10 dnů ode dne, v němž stěžovatel obdržel rozhodnutí, kterým Zadavatel námitky odmítnul nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud Zadavatel o námitkách nerozhodl.

Po uzavření smlouvy na veřejnou zakázku či rámcové dohody lze podat pouze návrh na uložení zákazu plnění smlouvy, a to i bez předchozího podání námitek. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy způsobem podle § 212 odst. 2 zákona s uvedením důvodu pro zadání veřejné zakázky bez uveřejnění oznámení o zahájení zadávacího řízení, předběžného oznámení nebo výzvy k podání nabídek ve zjednodušeném podlimitním řízení, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy podle § 254 odstavce 1 písm. d) zákona doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy na základě rámcové dohody podle § 137 zákona nebo oznámení o uzavření smlouvy v dynamickém nákupním systému podle § 142 zákona, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy.

Ve lhůtě pro doručení návrhu je navrhovatel povinen složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z nabídkové ceny navrhovatele za celou dobu plnění veřejné zakázky nebo za dobu prvních čtyř let plnění v případě smluv na dobu neurčitou, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že navrhovatel nemůže stanovit celkovou nabídkovou cenu, je povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč. Jde-li o řízení o přezkoumání postupu pro zadávání koncesí, je navrhovatel povinen ve lhůtě pro doručení návrhu složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z předpokládané hodnoty koncese uveřejněné ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že Zadavatel neuveřejní ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele předpokládanou hodnotu koncese, je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění koncesní smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč.
VI.4.4) Subjekt, u kterého lze získat informace o přezkumném řízení 2
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
60455
Země:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa: (URL)
www.compet.cz
Fax.:
+420 542167115

VI.5) Datum odeslání tohoto oznámení:

13.12.2019

Oddíl VII: Změna zakázky/koncese

VII.1) Popis zakázky po provedení úprav

VII.1.1) Hlavní kód CPV:
45233142
Doplňkový kód CPV: 1, 2
II.1.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
Doplňkový kód CPV: 1, 2

VII.1.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ053
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Pardubický kraj
VII.1.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb)
Předmětem plnění je modernizace silnice II/358 v délce cca 11,970 km v úseku Litomyšl – Němčice – Zhoř – Česká Třebová. Začátek stavby je v průsečné křižovatce silnic I/35, II/358 a II/359, konec stavby v průsečné křižovatce se silnic I/14, II/358 a III/31512.

Zadavatel využije metodu měřené zakázky (smlouvy) dle Červené knihy FIDIC.
VII.1.5) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy, dynamického nákupního systému nebo koncese
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
749
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
směrnice 2014/24/EU – V případě rámcových smluv – odůvodnění překročení čtyřleté doby trvání:
směrnice 2014/25/EU – V případě rámcových smluv – odůvodnění překročení čtyřleté doby trvání:
VII.1.6) Údaje o hodnotě zakázky/části/koncese
(bez DPH)
Celková hodnota zakázky/položky/koncese:
5566635.34
Měna:
CZK
Zakázka byla zadána/koncese byla udělena skupině hospodářských subjektů
VII.1.7) Název a adresa dodavatele/koncesionáře 1
Úřední název:
M-SILNICE a.s.
IČO: 2
42196868
Poštovní adresa:
Husova 1697
Obec:
Pardubice
Kód NUTS:
CZ053
PSČ:
53003
Země:
CZ
E-mail:
reditelstvi@msilnice.cz
Tel.:
Internetová adresa: (URL)
http://www.msilnice.cz/
Fax.:
Dodavatelem/koncesionářem je malý či střední podnik
(MSP – jak je uvedeno v doporučení Komise 2003/361/ES)

VII.2) Informace o změnách

VII.2.1) Popis změn
Povaha a rozsah změn (s uvedením možných předchozích změn zakázky):
Uliční vpusti SO102,provádění zemních prací týkajících se oprav kanalizačních přípojek,výměna vodících proužků podél komunikace od svět.křiž. směrem na Č.Třebovou,výměna uličních vpustí v rámci SO101a,sanace klenby sklepních prostor v rámci SO101,úprava podklad.vrstev u kabelů CETIN v rámci SO111,sanace podloží v rámci SO01a,úprava oblouku v rámci SO101a,doplnění vrstev OŽK v rámci SO101a,změna DIO,změna provedení chodníku v městu Litomyšl,pokládka separ.geotextilie v rámci SO101a,odvodnění podjezdu pod viaduktem v rámci SO102,odvodnění vjezdu v rámci SO101,změna sanace podloží v rámci SO101a.
VII.2.2) Důvody změny
Popis ekonomických nebo technických důvodů a obtíží či zvýšení nákladů, které brání změně smluvní strany:
Popis okolností, které si vynutily změnu, a vysvětlení neočekávané povahy těchto okolností:
Došlo k rozšíření sanačních prací na konstrukčních vrstvách komunikace v celé délce úseku SO 101a – Litomyšl. Dále jako nepředvídatelná překážka bylo uložení kabelu ČEZ v nenormové hloubce pod komunikací, byla nutná jeho přeložka. Z důvodu rozhodnutí správního orgánu došlo ke změnám v DIO.
VII.2.3) Navýšení ceny
Aktualizovaná celková hodnota zakázky před změnami (při zohlednění možných dřívějších smluvních změn a cenových úprav a v případě směrnice 2014/23/EU průměrné inflace daného členského státu)
Hodnota bez DPH:
148047801.14
Měna:
CZK
Celková hodnota zakázky po provedení změn
Hodnota bez DPH:
153614436.48
Měna:
CZK
Odpovědností veřejného zadavatele/zadavatele je zajistit soulad s právem Evropské unie a veškerými platnými právními předpisy.
1 prosím opakujte, kolikrát je třeba
2 je-li to relevantní